April Mop

Sudah jam berapa ini Sayang? Hei... lupakah kau aku ini wanita tak elok aku keluar terlalu malam. Katamu kau akan datang. Tapi jam di tanganku sudah terlalu larut untuk tetap menunggumu. Tak mengapa jika kau tak jadi datang, tapi tolong beritahu aku. Oh ya, aku lupa saat ini kau dan aku sedang bermain  diam-diaman. Ah sayang kapan selesainya sih permainan ini, yakin masih kuat untuk mengikuti permainan bodohmu ini.

Atau hari ini aku kena april mop ya? Makasih jika kau menambahkan april mop dalam permainan bisu kita. Ok aku akan tunggu hingga tepat pukul 10.00 malam. Jika kau tak kunjung datang aku akan naik dan semoga kita tak berjumpa di dunia mimpi jika kau tak ingin aku cakar-cakat

0 comments:

Post a Comment

Bloggerperempuan

Blogger Perempuan
 
Catatan Si Butet Blog Design by Ipietoon